Tuesday, April 12, 2011

If life strips you of any fun, you can always count on playing nude (with yourself).*

When I am really bored
it always feel like undressing
so I caress mindlessly
my chest as if fighting a cold
sometimes I look-up
and if noone is watching
I rub one breast under my shirt
maybe take a nipple
between my fingertips
**
Our bible teacher speaks
in such a long and fidgety pace
we all drown
into drooling comtempt
and my hand swims above
three upper right ribs
which is too many words
like our teacher
to sayproclaimsay
I touch myself, out of sheer boredom
**
Life can be resumed
to a nipple erecting
protesting against a christian chant.

"I am alive, yes I know,
my breasts tell me so."

*Traducción en comentarios.

1 comment:

Rach. said...

Si la vida te desviste de toda diversión, siempre puedes contar en jugar desnudo (contigo)

Cuando estoy realmente aburrida
se siente siempre el momento
como para desnudarse
así que acaricio sin pensar
mi pecho como si batallara
un resfriado
a veces levanto la mirada
y si nadie observa
froto un seno bajo la blusa
y talvés tome un pezón
entre la punta de mis dedos
**

Nuestro profesor de biblia
habla en un ritmo
tan largo e inquieto que
todos nos ahogamos en desprecio
y mi mano nada sobre
tres costillas diestrosuperiores
que son demasiadas palabras
como el profesor
para decirproclamardecir
que me toco de puro aburrimiento.
**

La vida puede resumirse
a un pezón erecto
en protesta a un canto cristiano:

"Estoy viva, esto sé
pues mi seno dice así"